November 02, 2011

SAYA BUDAK RAJIN PT 1




Isy..isy..isy..aktifnya aku menghapdate blog ni..Nampak sangat x buat keje kan..

Tgh aku dok termenung tengok fail2 and surat2 yang menimbun di atas dan dibawah mejaku tetiba aku teringat aku punya next appointment untuk check up lagi dua minggu kat klinik. Aku dalam dilema..nak pegi ke x..nak pegi ke x nak.. Bukan ape..recently aku dah meng enroll kan diri aku dengan skim FPP kat Hospital Putrajaya (HPJ) tu.. ala skim yang kita bayar penuh cam hospital swasta tu.. Dari apa yang aku baca kat entri2 blog, forum sume kate BAGUS..so aku pun meng enroll kan la diri aku.. Anyway masa aku jumpa nurse kat HPJ dia gtau aku lepas ni dah x payah pegi ke Klinik Kesihatan dah untuk wat check up tapi bila aku pegi Klinik Kesihatan semalam untuk last check up (since aku dah x nak check up kat situ) nurse kat situ bising2 kat aku cakap aku still kena datang kat situ untuk wat routine check up walaupun aku dah masuk skim FPP kat HPJ tu..siap cakap jangan dengar cakap orang kat HPJ..dengar cakap dia..AIKKK!!! Conpius jap..Mane satu aku nak ikut ni...Arghhhhh!!! TULUN!!TULUN!!

Sesape yang dah penah wat FPP ni tolong la berikan aku petunjuk ek...aku ada lagi  2 minggu nak decide no..soo.. PLEASE...HELP ME!!!

Sesape yang nak tau lebih lanjut mengenai skim FPP ni bole la acu try klik link ni..http://www.hpj.gov.my/pjh/index.php?option=com_content&view=article&id=85&Itemid=77

Will update my progress with the FPP on my next post..k see ya!!

0 comments:

Post a Comment